Wednesday, June 16, 2010

jälle mina

Kõigepealt siis selline asi, et sain lõpuks uue passi taotluse sisse anda. Kord aastas käib Tokyost(Jaapanist) eesti saadik siin, pakkudes kõigile siinolijatele võimaluse oma dokumendiasjad korda ajada. Läks väga libedalt, tõestasin oma eesti kodakondsuse CCCP vapiga sünnitunnistuse ja esimese, juba aegunud passiga. $24 passipiltidele ja $45 riigilõiv, that's it! Mõtlesin ju alguses et pean saba jalgevahel koju hakkama sõitma, seda kõike vaid uue passi jaoks!

Teine suurem muutus minu elus on see, et käin nüüd füsioterapeudi juures.( oeh, nii keeruline sõna) (terapeudi nimi on Phil).
Mul on alaselja valudega aeg-ajalt probleeme olnud juba mõnda aega, niisiis otsustasin lõpuks Jamie nõu kuulda võtta ja külastada tema soovitatud füsioterapeuti. Olin küllalt skeptiline alguses et seda pidevalt edasi lükata.
Ent lõpuks end kohale vedanud ja nüüd peale paarinädalast regulaarset külastamist olen rohkem kui rahul ja tänulik ka. Tunnen oma keha paremini, ja tean mismoodi mingisuguse problemi puhul käituda, ilma et peaks mingisuguseid valuvaigisteid neelama.

Reedel oli Mareti sünnipäev mis sai peetud Jaanuse juures. Paljusid, nii eestist kui siit pärit tegelasi nägin ma esimest korda, kahekordistades oma Sydney tutvuste arvu ühe õhtuga!
Aga pidu oli vinge, taustaks Audrey Hepburn ja imeline "Breakfast at Tiffany's",oli peo teemaks pakkuda suurepärased ja erinevaid Martinisid, mida mina j Maret siis jõudumööda teha vihtusime. Kõigile maitses ja kõik sai ka ära joodud!!!

Tööl käin endiselt ja restoran on endiselt ka turmtule all. Uskumatu aga esmaspäevad ehk kõrvale jättes on tööd kõõõvaaasti. Nädalasees teeme 2 coverit, reedel ja eriti laupäval isegi 4-4,5!That is a money making machine!!
Peale mõningast mõtlemisaega olin nõus vastu võtma mulle pakutud reastorani assistant manageri kohta.
Muuseas mainiti et minuga väga rahul ollakse ja ehk on lootust saada sponsorship viisa. Kurat teab mis ja kuidas, sest see tõeline kadalip on!
Töö tähendab põhiosas seda et olen endiselt flooril, tööülessanneteks järgnev:
vastuvõtt,
tegelen waitinglisti ja reserveeringutega
kassa ja raha( kahepeale koos manageriga kogu restoran)
jms mis ja kus vajalik.
ahjaa ja teenin nüüd $5 tunnist lisaks!

1 comment:

  1. 6nnitlused!!!
    suru kindlasti seda sponsorshipi sest sa ei taha ju ometi koju minna :D ning ega sa nyyd enam farmi tegema ka ei l2he ju
    p2ikselised tervitused Malaisiast sulle igatahes

    ReplyDelete