Friday, January 22, 2010

tegemised

Istun Cubano Coffee's ja mõtlesin jälle oma tegemisi kirja panna. Täna on siin oldud aja jooksul muide taaskord selline päev kus õues kohe üldse olla ei kannata. Et öösel magada saaks pead uksed ja aknad kinni ja kardinad akende ees hoidma. Tapvalt palav, vaatasin just netist, 39'C -42'C, vastavalt Sydney eri piirkondades. Eile kolisin Kings Crossilt Craigi juurest lõplikult minema. Andrew pakkus võimaluse mõni aeg enda juures peatuda ja seal nüüd siis olen hetkel. Nii oligi eile selline päev kus kõigepealt pidime Andrew ostetud söögilaua koos kuue tooliga ära tooma ja siis minu asjad ära kolima. Tegemist kui palju! Kuna laud on küllalt suur, oli transpordiks vaja midagi suuremat, rentisime hommikul mingi väiksemat sorti kaubiku $ 55 eest (kolmeks tunniks), käisime Wattle Crowe'is (siit ehk nii 50 km, otsisime seda igavat linnakest nii tunni vähemalt!), ja tõime söögilaua ära.

Rääkisin ka Gerdiga eile - nad Karini ja Tomiga Victorias ja seiklus missiugune - telgivad, püüavad kala, ja avastavad kontinendi loodust. Auto on ikka üks hea asi. Sain aru, et neil kängurud, koaalad ja kõik muud loomad vabas looduses ära nahtud. Vinge!

Töökoormus on viimasel paaril nädalal olnud väiksem. Nimelt on jaanuar siin küll suvi, aga et on puhkuste periood, on linn vaiksem ja seega ka tööd vähem. Et raha kõrvale panna ja Sydneys olles mitte säästude kallale minna, mõtlesin et vaataks ühe töökoha juurde ja jagasin mõned resümeed Surry Hills' i kandis olevatele restoranidele. Ja eile helistatigi ning kutsuti proovikale. Et ilmad kuumad, olen hakanud endalegi üllatuseks üha enam õlut jooma. Vein meeldib mulle siiski endiselt väga, lihtsalt vahelduseks on hea külm õlu päris mõnus. Eile võtsingi six-packi näppu ja klaarisime Heitiga need õhtu jooksul ka ära. Mõnda aega oli ka Villu meiega (Villu ja Ott- reisivad koos). Tundsin huvi Oti käekäigu vastu, nimelt hakkas Otil tol päeval kui kala tegime, kõht meeletult valutama ning selguski et tegu pimesoole põletikuga, mis haiglasse saades ka lõhkenud juba oli!! Plaanidest niipalju, et 27. veebruaril lähen esimesele aasia tripile, sihiks - Malaisia ja Tai. Olen hästi excited ja usun et saab fun olema. Pealegi ei tea ma ju aasiast suurt midagi!